Klachten En Garantie

KLACHTEN & GARANTIE

Bij Baby Bunny hechten we veel waarde aan het leveren van een goede service en het tevreden houden van onze klanten. Hieronder vindt u alle informatie over klachten, opmerkingen of vragen met betrekking tot garantie.

KLACHTEN

Wij doen er alles aan om een zo goed mogelijke service te bieden. Toch kan het. voorkomen dat er iets misgaat. Onze excuses daarvoor. We willen je vragen/aanraden om dit eerst bij ons te melden. Dan zal onze klachtenservice de klacht in behandeling nemen en zullen we hopelijk tot een passende oplossing komen.

Je kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

Wij streven ernaar alle berichten binnen 24 uur te beantwoorden.

TEVREDEN?

“Een tevreden klant is de beste bedrijfsstrategie”.

Zoals eerder aangegeven hechten wij veel waarde aan jouw mening. Ben je tevreden met de producten, de levering of onze service? Laat ons dit dan weten door een review achter te laten op onze Facebookpagina. Je zou ons hier enorm mee helpen! Alvast bedankt!

GARANTIE

Wij garanderen dat producten die in goede staat zijn, bij normaal gebruik ook in goede staat blijven. Voor de artikelen van Baby Bunny wordt een standaard garantietermijn van één jaar gehanteerd. Er zijn een aantal situaties waarbij je geen aanspraak kan maken op garantie:

  • Nalatig onderhoud of oneigenlijk gebruik;
  • Beschadiging doordat de gebruiksaanwijzing niet of niet juist in acht is genomen;
  • Nalatigheid of opzettelijke beschadiging;
  • Normale slijtage.

Heb je een artikel bij Baby Bunny besteld dat binnen korte tijd kapot is gegaan of mankementen vertoont? Neem dan contact met ons op via info@babybunny.nl of via ons contactformulier. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor een mogelijke een reparatie, gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag of een vervangend product.